‘De jas is het vlaggenschip van de campagne’

Outdoormerk The North Face lanceert voor het eerst een Europese marketingcampagne – samen met sportretailketen Intersport.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De afgelopen twee jaar werkten de twee partijen al samen tijdens een herfstcampagne in Duitsland. Onder de slogan ‘More Jacket. More Adventure’ richt de campagne zich nu op veertien landen. Daarbij ligt de focus vooral op out-of-home-media. Centraal in de campagne staat de Exploration Triclimate Jacket, exclusief ontworpen voor Intersport.

‘De jas vormt het vlaggenschip van de campagne. Diverse “above- en below-the-line-activiteiten” richten zich op avontuurlijke alpinisten. Deze activiteiten omvatten billboards, online marketing en traditionele printadvertenties. De campagne is verder ondersteund door een prominente point-of-Sale-presentatie, een exclusief ontworpen campagnewebsite en een bijbehorende wedstrijd om kans te maken op een avontuurlijke trip in de Zwitserse Alpen’, aldus Julio Carandini, Trade Marketing Manager EMEA bij The North Face.

Hij vervolgt: ‘Intersport is de grootste sportretailer van Europa. De kracht van deze samenwerking komt terug in de Exploration Triclimate Jacket, die – dankzij het gebruik van premium materialen – uitermate geschikt is voor veeleisende bergsportfans.’

De campagne is ontwikkeld door =7&sub=230" title="Identum communications">Identum communications.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie