DVJ Research Group breidt uit met 4

Herman Bos, Joost Philips, Jelle Quak en Sarah Garritsen starten per 1 januari bij het onderzoeksbureau.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Bos zal de unit Media & Entertainment leiden. Hij werkte hiervoor bij PostNL als marketingmanager en daarvoor bij TMG, Reed Business en BrandConnection.

Philips krijgt de dagelijkse leiding over het bureau NovioData. Hij was hiervoor werkzaam bij Epiphany en daarvoor bij SSI.

Quak wordt verantwoordelijk voor innovatie en de verdere doorontwikkeling van nieuwe producten en oplossingen. Jelle heeft ervaring opgedaan bij MetrixLab waar hij onder meer de Research Unit in de VS heeft opgezet.

Het team van Research Experts wordt als laatste uitgebreid met Sarah Garritsen. Zij deed ervaring op bij GfK en zal zich met name gaan bezig houden met media-onderzoek.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie