Premium

Eneco verlaat FHV BBDO

N=5 en Dawn staan op de shortlist van het energieconcern.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Dat bevestigt Erik van Engelen, Directeur Consumenten Eneco.

Hij licht toe: ‘N=5 en Dawn werken verdere voorstellen uit om onze aangescherpte strategie te vertalen in een nieuw communicatieconcept waarin duurzaamheid en innovatie centraal staan.’

De pitch luidt het einde in van de samenwerking met FHV BBDO, die in begon.

FHV versloeg destijds Doom & Dickson en het toenmalige UbachsWisbrun/JWT. Vóór FHV was DDB drie jaar lang het bureau van Eneco.

FHV maakte prijswinnend werk voor Eneco. Zo werden de campagnes ‘Samen gaan we voor duurzaam’ (2012), ‘Hollandse Wind’ (2012) en ‘Toon, de revolutionaire thermostaat’ (2013) bekroond met Effies.

Ook werden verschillende SAN Accenten en Esprix gewonnen. 

De laatste Eneco-commercial van FHV BBDO, van oktober vorig jaar:

 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie