Habbekrats ontwikkelt campagne Het Parool

Habbekrats heeft voor Het Parool een nieuwe campagne ontwikkeld.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de campagne wordt de nadruk gelegd op het feit dat 'Het Parool als geen ander weet wat er speelt in de stad.' In het persbericht valt te lezen: 'Het Parool is de enige betaalde krant in Nederland waarvan de oplage al 7 jaar achtereen groeit. Met een nieuwe campagne wil Het Parool deze koppositie verder uitbouwen. Als de krant van Amsterdam weet Het Parool sinds zijn eerste verschijning in 1940 als geen ander wat er speelt in de stad. Dat is het uitgangspunt van de nieuwe campagne, die laat zien dat Het Parool zijn luisterend oor en alziend oog nooit laat rusten. Nu niet, in het verleden niet en in de toekomst niet. De berg aan Amsterdamse kennis die daarmee is opgebouwd, neemt Het Parool dagelijks mee in zijn verslaggeving van het nieuws. Zo wordt onderstreept dat stad en krant onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn.

Commercial is te bekijken via:

Credits:
Opdrachtgever: Het Parool
Verantwoordelijk: Edmond de Boer, Jacqueline Krijnen
Bureau: Habbekrats
Concept: Victor D. Ponten, Jim Taihuttu
Art Direction: Bas Koopmans (Baster)
Account: Frieder Wallis
Beeldresearch: Barbara Kist, Fifine Kist (Beeldresearchers.nl)
Montage: Manuel Rombley
Animatie & Grading: Maurits Venekamp (Circus Family)
Audio: Bouk Bouwmeester (Beng Studio)
Fotografie: Daniel J. Ashes

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie