Martin Kornberger nieuwe SWOCC fellow

Kornberger is de derde Giep Franzen/SWOCC fellow.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Hij is benoemd omdat hij aldus SWOCC ‘op een originele en diepgaande manier nadenkt over de rol van het merk in organisaties, en in de maatschappij als geheel.

‘Zijn werk verbindt literatuur uit filosofie, economie, sociologie en bedrijfskunde, maar beschrijft ook uitgebreide business cases en interviews met brand- en marketingmanagers.’

Martin Kornberger heeft een PhD in Filosofie van de Universiteit van Wenen. Hij werkte eerder als associate professor for design and management aan de University of Technology in Sydney en als research director van het Creative Industry Innovation Centre van de Australische regering.

Op dit moment is hij hoogleraar Strategie en Organisatie aan de Copenhagen Business School, en gasthoogleraar Marketing aan de Stockholm University en de Vienna University of Economics and Business.

Eerdere SWOCC fellows waren prof. dr. Patrick de Pelsmacker (Universiteit van Antwerpen) en prof. dr. Michael Belch (San Diego State University).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie