Nederlands bedrijf biedt app push notificaties voor omni channel strategie

De Nederlandse software leverancier webpower heeft deze week een aantal nieuwe functies gelanceerd voor het toepassen van mobile marketing tactieken binnen haar marketing automation platform. Hierdoor zijn digital marketeers in staat één op één te communiceren met (potentiële) klanten en naadloos te schakelen tussen email-, mobiele en sociale kanalen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Naast de reeds beschikbare responsive design en sms functionaliteiten, bestaan de nieuwe functies voor mobile onder meer uit het kunnen versturen van mobiele app push notificaties, het integreren van QR codes en barcodes. Webpower is naar eigen zeggen één van de weinigen partijen wereldwijd, die het mogelijk maakt om app push notificaties te verzenden.

Het gebruik van meerdere kanalen voor een omni-channel aanpak is een hot topic binnen marketing. Door omni-channel wordt de klantervaring verbeterd, ongeacht het kanaal dat wordt gebruikt om de boodschap te verspreiden. De nieuwe functies in het webpower platform helpen de moderne digital marketeer om die optimale digitale ervaring te creëren en omni-channel toe te kunnen passen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie