PR-bureau De Wolven start met traineeship

Om afgestudeerden ervaring te laten opdoen: 'Ze komen bijna niet aan de bak'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Pr- en communicatiebureau De Wolven start per half juni met De Jonge Wolven. Het betreft een traineeship van zes maanden, waarin afgestudeerde communicatietalenten werken aan pr- en communicatieprojecten voor opdrachtgevers. De eerste opdrachten zijn al binnen en variëren van communicatie rond een event tot het ontwikkelen van een doelgroepstrategie in de muziekbranche

&;Jonge talenten hebben een frisse blik op communicatie-uitdagingen binnen bedrijven&;, zegt Leonne van de Ven, eigenaar van De Wolven. &;Met hun nieuwsgierigheid en eagerness geven zij een boost aan de creatieve denkkracht van organisaties. Bovendien komen ze nu bijna niet aan de bak. De meeste bureaus vragen drie tot vijf jaar werkervaring, maar ze krijgen nergens de kans om die ervaring op te doen. Binnen De Jonge Wolven bieden we hen juist dat.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie