QR code case MEDIA PLANET

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met de special interest bijlagen in de Telegraaf en het Financieele Dagblad laat de kracht zien van de QR code voor print uitgevers.

Waarom het toepassen van QR codes maar langzaam doordringt bij print uitgevers is me ondanks de vele aanmoedigingen in die richting nog steeds onduidelijk. Content cross-en multimediaal aanbieden is misschien niet de gemakkelijkste opgave, maar voegt wel enorm veel waarde toe aan het gedrukte bronmateriaal.

De achter de QR code verstopte mobiele websites bijvoorbeeld zijn strak en in de huisstijl van de gedrukte uitgave vormgegeven. Ze voorzien de lezers van de MEDIA PLANET- bijlage van extra informatie en maakt het bovendien mogelijk de bijlage in digitale vorm te downloaden. Directe Links naar de adverteerders toe, maakt het effectieve bereik van de reclame-uitingen van die adverteerders een stuk groter en waardevoller. MEDIA PLANET heeft het begrepen. Wie volgt?

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie