Samsung lanceert interactieve campagne

Signal Hill heeft in opdracht van Samsung een interactieve game ontwikkeld voor de lancering van de Samsung Galaxy S4. De game kan via de smartphone real time gespeeld worden op het grote scherm op het Rembrandtplein in Amsterdam.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De game &;de Troonopvolger&; kan van 27 april tot en met 1 mei via de smartphone gespeeld door voorbijgangers. Iedere dag wint de deelnemer met de hoogste score een Samsung Galaxy S4.

In De Troonvolger spelen twee deelnemers tegen elkaar. Deelnemers loggen in via Facebook en zien hun naam en profielfoto in een Samsung Galaxy S4 op het scherm verschijnen.

Het doel van &;De Troonopvolger&; is om met de gepersonaliseerde Samsung Galaxy S4 zoveel mogelijk kroontjes op te vangen. De deelnemers die de meeste kroontjes vangen, winnen een Samsung Galaxy S4. Op 2 mei maakt Samsung via Facebook alle winnaars bekend.

Interactief outdoor conceptbureau Signal Hill lanceert met &;De Troonopvolger&; als eerste een grote interactieve campagne op het vernieuwde Rembrandtplein-scherm.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie