(Tijdschriften) Marketingacties van het Jaar

Bij nominaties voor de Mercur Tijdschrift van het Jaar 2013 zijn ook de kanshebbers voor de Marketingactie van het Jaar bekendgemaakt. Er zijn er vijf genomineerd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

ELLE Decoration (Hearst Magazines)
Inside Design Amsterdam

Inside Design Amsterdam vierde zijn tiende verjaardag. Deze jubileumeditie kende een recordaantal bezoekers die zich in de Amsterdamse binnenstad, lieten inspireren door interieurdesign. Nieuw dit jaar was de mix van design, fashion en food. Op verschillende locaties werkten de drie disciplines samen.

JAN (G+J Uitgevers)
Welkom thuis-actie, samen met Albert Heijn

JAN en AH wilden terugkerende vakantiegangers een warm welkom thuis te heten. Campagne met meer onderdelen. Van grootschalige sampling, een exclusieve banderol om JAN die recht gaf op 10 euro korting op Albert.nl tot promoteams en speciale Jan-zuilen.

Margriet (Sanoma Media)
Jubileumactie Margriet 75 jaar

2013 is het jaar waarin Margriet haar 75ste verjaardag viert. Er zijn tal van speciale acties, zoals de omslagen groot afgedrukt op het Museumplein en de speciale postzegel.

National Geographic (G+J Uitgevers)
125 jaar foto-expositie

Voor het 125-jarig bestaan van de National Geographic Society organiseerde National Geographic Magazine samen met NS en ProRail een rondreizende foto-expositie.

Vorsten (Sanoma Media)
Morphing-cover Beatrix en Willem-Alexander

Nummer 5 van Vorsten had een speciale morphing-cover: foto’s van toen nog koningin Beatrix en prins Willem-Alexander vloeien naadloos in elkaar over. Dit is een primeur in Nederland.

Happinez (Weekbladpers Media), LINDA. (Mood for Magazines), National Geographic (G+J Uitgevers), Vogue (G+J Uitgevers) en Vriendin (Audax Publishing) zijn genomineerd voor de Mercur Tijdschrift van het Jaar 2013

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie