TomTom haakt aan bij Nuon Solar Team

Nederlands team gaat op 18 oktober er voor de achtste keer van start

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Technologiebedrijf TomTom wordt sponsor van het TU Delft-team dat deelneemt aan de Bridgestone World Solar Challenge. TomTom levert de 15 titelverdedigende studenten zijn eigen ‘flagship producten’. De Solar Challenge is een wedstrijd tussen voertuigen op zonne-energie, over een traject van 3000 kilometer van het Australische Darwin naar Adelaide, die dit jaar op 18 oktober van start gaat. Het Nederlandse team neemt er voor de achtste keer deel, dit jaar met de Nuna8, en doet mee aan de zogeheten ‘Challenger Class’.

Hoofdpijn
Volgens Corinne Vigreux, medeoprichter en managing director Consumenten van TomTom, biedt de wedstrijd een mooie gelegenheid aan te haken bij een evenment dat draait om innovatie en de toekomst van autorijden: ‘Het Nuon Solar Team brengt zeer innovatieve technologie en een groep slimme jonge mensen samen om iets buitengewoons te presteren, dus TomTom is er blij mee om een actieve rol te kunnen spelen bij hun poging om succes te boeken.’

Volgens teamcoach Bouwe Bekking biedt het technologisch aanbod van TomTom de mogelijkheid een aantal &;hoofdpijnpunten&; in de missie weg te nemen in de strijd om de wereldtitel.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie