Centercom neemt meerderheidsbelang in Bereik

De buitenreclame-exploitant vergroot hierdoor zijn digitale footprint in de Nederlandse out-of-home-markt.

Centercom

Centercom Buitenreclame neemt een meerderheidsbelang in Bereik. Bereik exploiteert ruim 75 digitale grootformaat schermen. Hierdoor vergroot Centercom haar digitale footprint in de Nederlandse out-of-homemarkt.  

Centercom exploiteert, naast de 36.000 Buitenreclamevlakken, 460 SmartScreens in supermarkten en 220 ArtScreens in horecagelegenheden.

De 75 digitale schermen op grootformaat staan hoofdzakelijk in de randstad en genereren dagelijks een miljoenenbereik. Onder de vlag van Centercom zal Bereik als zelfstandig label blijven bestaan en hoopt het haar digitale ambities versneld te realiseren.

De Nederlandse  buitenreclame--markt is in beweging. In maart nog nam het Britse out-of-homebedrijf Ocean, een concurrent van Centercom, de Nederlandse spelers Ngage Media en Interbest over.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie