Jumbo breidt advertentieplatform uit met display-banners en digital out-of-home

Het self-service platform moet leveranciers in staat stellen om zelf display banners en digi-schermen bij Jumbo in te zetten.

Duyvis (Pepsico) adverteert in retailmedia van Jumbo

Jumbo Supermarkten stelt middels zijn self-service advertentieplatform leveranciers vanaf nu in staat om zelf display banners en digitale schermen bij Jumbo in te zetten, real-time monitoren en optimaliseren. Jumbo doet dat in samenwerking met Streaem. Jumbo is naar eigen zeggen de eerste retailer die deze stap zet.

Jumbo introduceerde het self-service platform in het voorjaar van 2023, waarmee het leveranciers in staat stelt om hun producten extra onder de aandacht te brengen bij klanten van Jumbo. Jumbo: ‘Het platform is gestart met de mogelijkheid om sponsored products te plaatsen. Daar worden nu display banners op Jumbo.com en in de Jumbo app en digitale schermen in ruim 500 winkels aan toegevoegd.’ Recentelijk voegde de supermarkt Roas (Return On Ad Spend) toe voor sponsored products toe, om adverteerders meer inzicht en optimalisatiemogelijkheden te bieden. Jumbo wil de mogelijkheden van het platform dit jaar verder uitbreiden.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie