Listn selecteerde voor ons een lijstje dat je écht horen wil.
De Picnic-reclame met en lookalike van Max Verstappen is door de Hoge Raad terugverwezen naar het gerechtshof. Picnic wacht af.
De supermarkt schrapt de raad van bestuur, gaat extra investeren in online boodschappen doen en de verwerking van data.
Jumbo schrijft, naar aanleiding van hun nominatie voor de Ster Gouden Loeki 2021, een gastblog over één van hun genomineerde commercials.
Jumbo verrijkt zijn Foodcoach app met 'de productwissel’, zodat 'álle klanten' hun dagelijkse boodschappen gezonder kunnen maken.
De supermarktketen pakt groots uit en lanceert een eigen documentaire van bijna twee uur, geproduceerd door MRK2.
Direct na Sinterklaas lanceerden zes supers hun kerstcommercial. Dit is de analyse van communicatiedeskundigen.
‘We laten zien dat wat op het eerste oog heel Amerikaans lijkt, vooral ook heel Nederlands kan zijn.’
Campagne droeg bij aan omzetgroei in eerste halfjaar.