Overslaan en naar de inhoud gaan

Main navigation

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee

Hoofdnavigatie

  • Home
  • Abonneren
  • Adverteren
  • Academy
  • CMO Suite
  • Events & Opleidingen
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Partners
  • Nieuwsbrief

Secundaire navigatie

  • Twitter
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Adformatie
Adformatie
Log inWord abonnee
Al lid?
Log hier in
Word abonnee
Topics
  1. Bureaus
  2. Campagnes
  3. Carriere
  4. Commerce
  5. Contentmarketing
  6. Craft
  7. Customer experience
  8. Data & insights
  9. Design
  10. Digital transformation & tech
  11. Diversiteit
  12. Effectiviteit
  13. Gedragsverandering
  14. Influencer marketing
  15. Interne communicatie
  16. Media
  17. Merkstrategie
  18. PR
  19. Privacy
  20. Programmatic
  21. Purpose Marketing
  22. Reputatiemanagement
  23. Targeting & segmentatie
tag

Jumbo

Lees meerLees minder
ANP, Robin van Lonkhuijsen
Blog

Jumbo zet de ‘one man-marketingshow’ van Frits van Eerd terecht bij het vuilnis

Nieuwe topman Jumbo Ton van Veen grijpt hard in, met steun van de familie Van Eerd.

Merkstrategie

Jumbo stopt met sponsoring Max Verstappen: 'Internationale podium past niet bij Jumbo als Nederlandse supermarkt'

De supermarktketen blijft vooralsnog wel sponsor van schaats- en wielrenploeg Jumbo-Visma.

Gorillas
Commerce

Jumbo en Gorillas houden het nog geen anderhalf jaar met elkaar uit

Jumbo zegt zich nadrukkelijker te willen richten op verdere groei via de eigen winkels en het online kanaal.

premium
Jumbo campagne
Merkstrategie

Jumbo houdt positionering tegen het licht

De keuze voor het nieuwe bureau Hotel L’Amour is het gevolg van een bredere oriëntatie van Jumbo.

Kerstcommercial 2018 van Jumbo
Bureaus

Jumbo verlaat Alfred na 10 jaar en kiest voor Hotel L’Amour

Jumbo kiest na een decennium Alfred voor het nieuwe bureau van oprichter Aad Kuijper: Hotel L’Amour.

Colette Cloosterman-Van Eerd
Carriere

Colette Cloosterman-Van Eerd volgt vader op bij Jumbo, Frits van Eerd keert niet terug

Colette Cloosterman-Van Eerd volgt de in december overleden Karel van Eerd op als president-commissaris van Jumbo. Ton van Veen blijft ceo.

premium
Monique Pennings
Carriere

Oud-Jumbo-mediamanager Monique Pennings over de hectische mediawereld en samenwerkingen. 'Loyaliteit wordt onderschat'

Pennings nam na 16 jaar afscheid van Jumbo. 'Ik geloof dat er buiten Jumbo ook nog veel moois te ontdekken is.'

Ton van Veen
Commerce

Recordjaar voor Jumbo ondanks negatieve publiciteit

Supermarktconcern Jumbo heeft in 2022, ondanks verschillende tegenslagen, voor het eerst de grens van 10 miljard euro omzet doorbroken.

De nieuwe Piekema
Data & insights

Supers, gokbedrijven en touroperators: dit zijn de grootste adverteerders van 2022 in Nederland

Het onderzoek van Adfact zet Albert Heijn op één. Dit is de complete top vijf, aangevuld met opvallende stijgers in advertentie-uitgaven.

Paginatie

  • Huidige pagina 1
  • Pagina 2
  • Pagina 3
  • …
  • Laatste pagina 8

Meer Adformatie

  • Partners
  • Events
  • Vacatures
  • Whitepapers
  • Nieuwsbrief
  • Adformatie Academy
  • Volledige Magazine Archief

Service & Contact

  • Contact
  • Abonneren
  • Teamabonnementen
  • Adverteren
  • Veelgestelde Vragen
  • Privacy Statement
  • Cookie Statement
  • Algemene Voorwaarden
adformatie sijthoff media