De eerste inhakers na de nederlaag in de halve finale van het EK voetbal verschenen snel. Netflix scoorde snel en goed. Een overzicht.
Vijf experts geven antwoord.
CAMPAGNEPRAAT | Met het EK Voetbal in aantocht schijnen de balkoncriticasters hun licht over weer een nieuwe Oranje-campagne.
Hema, Volkswagen, Jumbo, Albert Heijn, Plus, Lidl, ING, KPN, Staatsloterij en Grolsch juichen voor Oranje.
Het gaat om honderdduizenden items. 'Weggooien is zonde en bovendien niet duurzaam', aldus Jumbo.
Bewoners rondom 700 winkels kunnen buurtinitiatieven aandragen voor financiële bijdrage.
Ook Vinted, Hema en Rabobank lanceerden deze week opvallend creatief werk.
Het self-service platform moet leveranciers in staat stellen om zelf display banners en digi-schermen bij Jumbo in te zetten.
Albert Heijn wordt door de NGO op het schild gehesen voor goede stappen richting plantaardig. Jumbo krijgt ervan langs.