Met de nieuwe naam blijft het concept van the movement dat de Holland
Media Groep (HMG) in februari presenteerde gehandhaafd. Dick van der
Graaf, CEO van HMG: "De naam 'Yorin - the movement' geeft uitdrukking aan onze ambitie ons publiek tot het uiterste te betrekken bij dit nieuwe
multimediaplatform. Yorin wil het publiek raken via televisie, radio,
internet, evenementen en concerten.(..) Yorin is een eigentijdse naam die
kort en krachtig uitlegt waar ons nieuwe station voor staat: 'you are in
the movement'. Met de naam Yorin spreken we ons publiek direct en
persoonlijk aan."
Het multimediaplatform Yorin - the movement wordt maandag 2 april
gelanceerd met een speciale programmering en een uitgebreide
publiekscampagne van onder meer radio- en tv commercials, abri's en
busreclame. Naast Yorin en the movement zal HMG in de publiekscampagne
gebruik maken van de slogan 'move me', als verwijzing naar the movement en
het 'raken' en de interactie van het publiek. In het vonnis van het kort
geding tussen WE Netherlands en HMG heeft de president van het rechtbank
het gebruik van 'me' in combinatie met een of meer andere woorden door HMG
expliciet toegestaan.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!