Online onderzoek van converteert offline

De kleine winkelier die zijn online kanaal niet gebruikt om offline én online sales te promoten, mist een grote kans om meer te verdienen zegt Emarketer.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het onderzoek van Emarketer laat zien dat steeds meer uitgaven in de winkel vooraf worden gegaan door online onderzoek. Vorig jaar was de indirecte online verkoop maar liefst 3 keer hoger dan wat e-commerce verkopen opleverde.

Daarnaast laat onderzoek zien dat mensen vaker meerdere kanalen gebruiken om hun aankopen te doen. Meer dan helft van de Amerikaanse shoppers die tijdens kerst op websites van de winkels waren geweest online én offline hun aankopen hadden gedaan.

Ondanks het groeiende aandeel klanten dat online shopt, blijft het real-life winkelen belangrijk voor mensen. Echter een goede shop en goede vindbaarheid worden steeds belangrijker!

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie