Succesvolle samenwerking tussen USP, Costa Rica en Streamads

Hoe zetten we het best de video van Costa Rica online in om de awareness rondom het land als toeristische bestemming te vergroten?

Hoe zorgt een online videocampagne voor meer awareness rondom de doelgroep? Met dit vraagstuk kwam USP naar Streamads. Hoe is dit aangepakt, wat was het advies en wat was het resultaat?

De videocommercial was op bepaalde punten nog niet geschikt voor online gebruik. Om dit op te lossen waren een aantal aanpassingen nodig. Op advies van Streamads is de video geoptimaliseerd en geschikt gemaakt voor online gebruik.

Daarnaast was de uitdaging van de klant hoe zij hun doelgroep het best online kunnen bereiken. Zij hadden geen inzichten in de juiste online kanalen waar de doelgroep zich bevindt. Door middel van inzet van het netwerk van Streamads is de juiste doelgroep gedurende de campagne bereikt.

Het uiteindelijke resultaat van de videocampagne was 20% meer VTR dan de benchmark, een zeer goed resultaat. De klant was enthousiast over de snelheid waarmee de campagne tot stand gekomen is en de kennis die Streamads heeft omtrent online video.

Bekijk hieronder deze klantcase:  

Klantcase Essential Costa Rica en USP

Nieuwsgierig naar het eindresultaat? Bekijk hieronder de video!

Wil jij weten hoe wij video geschikt maken voor digital? Neem dan contact met ons op!

Reacties: 1

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Miles Smith
Thank you so much for this. I was into this issue and tired to tinker around to check if its possible but couldnt get it done. Now that https://notepad.software/ i have seen the way you did it, thanks guys
with
regards
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.