TV Toppers zakt

De publieke omroepen behaalden in week 29 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 38,2 procent. De HMG-zenders behaalden in deze week een marktaandeel van 21,2 procent en de SBS-zenders 16,8 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In het avondtijdvak behaalden de publieke omroepen een marktaandeel van 37 procent, de HMG-zenders 24,2 procent en de SBS-zenders 21,4 procent. In week 29 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 174,5 minuten. Na twee weken het best bekeken verstrooiingsprogramma te zijn geweest, trok TV Toppers ditmaal “slechts” 1,5 miljoen kijkers ‒ na eerder 1,7 en 2,1 miljoen kijkers te hebben gehad. Postcodeloterij-spelshow “1 tegen 100” trok afgelopen week 1,6 miljoen kijkers.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie