What’s next?

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Morgen verschijnt nrc.next. ‘Een compacte krant voor de nieuwe generatie hoger opgeleide mediaconsumenten die zappend en scannend het nieuws tot zich nemen’, aldus de redactie. Nog wat meer kenmerken: tabloid-formaat, heldere indeling, full colour lay-out en navigatie van de krant met een sterk accent op beeld, infographics en overzichten. nrc.next heeft twee leessnelheden. De snellezer is in twee minuten op de hoogte door de overzichten en korte berichten. De dieplezer in twintig minuten door de langere stukken.

Het tweede deel van de krant bestaat uit vaste rubrieken in een dagelijks wisselend ritme over geld, loopbaan, cultuur, uitgaan en lifestyle. De doelstelling is om binnen drie jaar 80.000 betalende lezers te hebben. Haalbaar? Of de zoveelste canard van PCM in een bij voorbaat verloren strijd met de gratis tabloids Metro en Spits?

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie