Hoe bouw je met content aan een duurzaam merk?

Hoe bouw je als organisatie aan een betekenisvol merk? En hoe realiseer je impact met content over duurzaamheid?

Steeds meer consumenten vinden het belangrijk dat een merk ook bijdraagt aan de maatschappij, het milieu en het welzijn. Hoe bouw je een betekenisvol merk op waarbij je duurzaamheid zowel intern als extern communiceert? Ontdek tijdens de clinic bij Beeckestijn hoe je duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen in je content verwerkt en deze daarop optimaliseert.

Datum: 8 januari 2021
Tijd: 09:30 tot 11:00
Locatie: Live-stream 

Wat kun je verwachten?

Een wetenschappelijk model dat helpt om betekenisvol aan je merk te bouwen met inspirerende voorbeelden, inzicht in hoe content over duurzaamheid presteert in vergelijking met marketing content, welke merken het beste scoren met content over duurzaamheid en tips over hoe je jouw content kunt optimaliseren.

Voor wie is de clinic interessant?

De clinic is interessant voor iedereen die in zijn dagelijkse werk met merken bezig is en zich realiseert dat het gaat om commerciële én maatschappelijke impact. Merkenbouwers, contentstrategen en content creators, marketing managers en marketing specialisten, allemaal hebben ze er belang bij om met hun merk in te spelen op wat echt van belang is voor de hedendaagse consument en maatschappij.

Over de sprekers

Stephan van Velthoven en Robert Schueler hebben in 2019 het bureau Return on Content opgericht. Ze leggen de focus op hoe je de merkimpact van content kunt meten én hoe je je content kunt optimaliseren. Ze hebben beiden meer dan 20 jaar ervaring in onderzoek en allebei onder meer gewerkt bij Ipsos.

Marjolein Doets is strateeg bij Heldergroen, een communicatiebureau dat al meer dan 15 jaar duurzame merken en impactvolle campagnes creëert. Marjolein was daarvoor wetenschappelijk onderzoeker en heeft onder meer gepubliceerd over de nut en noodzaak van MVO en duurzaamheid.

Past de clinic niet binnen jouw agenda? Geen probleem! Iedereen die is aangemeld krijgt na afloop toegang tot de opnamen van de clinic. Zo kan je op een ander moment alsnog inspiratie en kennis opdoen.

Aanmelden

Deze clinic is al geweest. Het is niet meer mogelijk om je aan te melden.
Bekijk onze agenda voor meer clinics >>

 

Plaats als eerste een reactie