Commerciële zenders op 40,3 procent

De commerciële tv-zenders behaalden in week 6 opgeteld een marktaandeel van 40,3 procent. De publieke omroepen hadden gezamenlijk 37,8 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

HMG kwam uit op 24,5 procent. RTL4 scoorde 15,7, RTL5 3,9 en Yorin 4,9 procent. SBS had met zijn drie zenders een aandeel van 15,8 procent. SBS6 scoorde 9,7, Net5 3,5 en Veronica 2,6.M

Best bekeken programma van de week was Studio Sport (gisteravond 19.00 uur) met onder meer Ajax-PSV (2-1). Er keken 3,4 miljoen mensen naar. Het WK Allround schaatsen, de 5 kilometer vrouwen met wereldkampioene Renate Groenewold, was goed voor 2,7 miljoen kijkers. Spoorloos is derde met 2,6 miljoen, gevolgd door de schaatsafstanden 1500 meter en 10 km heren met respectievelijk 2,6 en bijna 2,6 miljoen kijkers.

Bron: SKO.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie