Commerciële zenders op 50 procent

De commerciële tv-zenders behaalden in week 6 opgeteld een marktaandeel van precies 50 procent, de publieke omroepen behaalden gezamenlijk 36 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

RTL4 had een marktaandeel van 18 procent, RTL5 5 en Yorin 7. SBS6 scoorde 11 procent, Net5 5 en V8 4. Best bekeken programma was weer het Nos Journaal van 20.00 uur op zondag, met 3,789 miljoen belangstellenden. Studio Sport van zondag 19.00 uur komt op de tweede plek met 3,2 miljoen kijkers. Daarna volgen GTST van maandag (ruim 2,5 miljoen kijkers), Idols (2,5 miljoen) en Spoorloos (2,5 miljoen), blijkt uit het Publieke Omroep Kijk- en Luisteronderzoek.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie