Gouden Gids Divisie, Philips en SBS brengen nacompetitiewedstrijden via internet

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Een samenwerking tussen de , en heeft geleid tot .

Op Nacompetitie.tv kunnen voetballiefhebbers vanaf donderdag 26 mei terecht voor alle samenvattingen en doelpunten van de jaarlijks gehouden Gouden Gids Nacompetitie. De dienst is gratis. De kijker kan op elk gewenst moment een keuze maken uit beelden van de ontknoping van de nacompetitie.

Nacompetitie.tv zegt daarmee de primeur te hebben in Nederland als het gaat om 'on demand' aanbieden van beelden van voetbalwedstrijden via het internet. Kijkers kunnen zich vanaf nu inschrijven bij Nacompetitie.tv. Zodra er nieuw beeldmateriaal beschikbaar is worden ze per e-mail geïnformeerd. Woensdag 25 mei wordt de eerste ronde in de nacompetitie gespeeld.

De samenvattingen worden 's avonds door SBS 6 uitgezonden. Vanaf donderdagochtend 26 mei zijn de eerste beelden via Nacompetitie.tv beschikbaar.

Nacompetitie.tv wordt gesponsord door Philips. 'Met de samenwerking met SBS en de Gouden Gids Divisie kunnen we ons wederom via het voetbal richten op de consument', aldus Marc Schoonderwoert, Marketing Brand Manager van Philips CE Benelux.

Naast de thuiswedstrijden van het Nederlands Elftal zendt SBS 6 ook de strijd om de Amstel Cup en de Johan Cruijff Schaal uit. De afspraken met de KNVB beperken zich niet alleen tot de distributie via televisie, maar gelden ook voor ADSL, satelliet en mobiele telefonie (UMTS).
Nacompetitie.tv is ontwikkeld door Rabbit and Bear te Amsterdam.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie