Interview-NSS en Claritas Nederland gaan samenwerken

Onderzoeksbureau Interview-NSS en Claritas Nederland hebben een samenwerkingsverband op het gebied van uitwisseling van consumenteninformatie gesloten. Interview-NSS kan voortaan de door Claritas Nederland verzamelde consumentengegevens, zoals de CCI Lifestyle Database, combineren met de eigen producten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Ook voor het moederbedrijf van Interview-NSS, SNT Group N.V., biedt de samenwerking mogelijkheden om de CRM-dienstverlening aan klanten verder uit te breiden. In de nabije toekomst zal de samenwerking verder vorm krijgen in de mogelijkheid voor Claritas Nederland de databases te verrijken met informatie uit de multiclient onderzoeken van Interview-NSS.
Beide bedrijven zeggen overtuigd te zijn van de mogelijkheden én het toenemende belang van het gebruik van gedetailleerde /specifieke consumentengegevens ten behoeve van een gerichte, directe benadering van consumenten en bedrijven. De samenwerking maakt het tevens mogelijk om tot nadere afstemming te komen ten aanzien van de te verzamelen consumentengegevens.

Gezien de dalende responsecijfers bij marktonderzoeken is het wenselijk om consumenten niet onnodig dubbelop te benaderen voor dezelfde vragen, aldus beide partijen. Claritas is onderdeel van VNU.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie