Lidl-post met elektrische kinderauto krijgt hartverwarmende wending

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Alles verandert tegewordig zo snel dat het bijna niet bij te houden is wat kinderen nu leuk vinden. Een gewone driewieler is niet snel genoeg en een normaal spelletje is niet uitdagend genoeg. Lidl speelt hierop in door een elektrische kinderauto te adverteren. In de reacties wordt een goed idee gedeeld met betrekking tot het autootje.

Advertentie

1. Lidl houdt wel van een beetje Famke Louise.

Post
Post

2. Maar niet iedereen is fan.

Astrid
Astrid

3. Renee heeft een goed idee.

Renee idee
Renee idee

4. En dat vindt Lidl eigenlijk helemaal niet verkeerd.

Lidl
Lidl

5. En ook anderen zijn het eens met dit idee.

Lof
Lof

6. Het is op andere plekken al een succes.

Janny
Janny

7. Lidl voerde nog een privé gesprek met Renee over het meest geschikte ziekenhuis.

Gesprek
Gesprek

8. Dan komt het goede nieuws naar buiten.

Update
Update

9. En daar zijn ze blij mee!

Lof
Lof

10. Dus ze maken hun beloftes waar en daar gaan een hoop kinderen blij mee zijn. Lekker gewerkt, Lidl.

Foto
Foto

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Lene Makkink.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie