Nespresso komt met eigen tijdschrift

Ook Nespresso schaart zich in het rijtje fabrikanten dat een eigen communicatiemedium in de markt zet. Het lanceert de glossy Nespresso Magazine.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het Nespresso Magazine is speciaal voor Nespresso Clubleden en moet volgens de fabrikant worden gezien als een halfjaarlijkse stijlgids: ‘Alles wat te maken heeft met de Nespresso manier van leven, puur genot en elegante perfectie, alsmede onze verfijnde kennis van koffie is er in samengebracht.’ Nespresso heeft daarvoor internationale namen aangetrokken; de coverfoto is van mode- en societyfotograaf Michel Comte en Zoe Williams van The Guardian en Vogue schrijft een artikel over suiker. In het eerste nummer staat de Italiaanse designer Angela Missoni centraal.

Het magazine verschijnt in een oplage van 630.000 exemplaren wereldwijd in het Nederlands, Frans, Duits, Engels en Italiaans, de stijlvolle online versie is terug te lezen op de van Nespresso.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie