Nrc.next vernieuwt

Nrc.next verschijnt vanaf dinsdag 12 februari in een nieuwe vorm. De categorieën ‘weten’, ‘denken’ en ‘doen’ staan daarbij centraal.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met het vertrek van als hoofdredacteur in september kondigde de ochtendkrant al aan ‘newsier’ te willen worden. Vanaf komende week verschijnt het dagblad in een vernieuwde vorm. De krant wordt verdeeld in drie secties: weten, denken en doen.

De indeling en vormgeving van de krant veranderen met de nieuwe focus ook ingrijpend. De eerste pagina’s bieden de lezer ‘alles wat hij moet weten om de actualiteit te overzien en te snappen’. Daarna geeft de krant ‘inzichten die helpen te denken over de wereld en het leven’. In de derde sectie selecteert nrc.next ‘wat er allemaal nieuw is om te doen, te lezen, te kijken, te koken, te reizen en te spelen’.

‘Nrc.next wil je helpen de wereld te begrijpen op een manier die inspireert en tijd bespaart’, zegt chef Hans Nijenhuis. ‘Daarom bestaat next voortaan uit drie secties die precies aansluiten bij de vragen van de lezer.’ Elke sectie krijgt een eigen kleur, zodat in een oogopslag te zien is welk katern openligt.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie