Media

ADR Nieuwsmedia op 1 in nieuwe onderzoek NOM Mediamerken

Maarten Hafkamp, redactie | 7 december 2017, 7:00

NOM Print Monitor en NOBO (Nederlands Online BereiksOnderzoek) fuseren tot nieuw product.

In NOM Mediamerken 2017 zijn data uit de NOM Print Monitor en de NOBO-bereiksdata van websites en apps samengebracht in een omvangrijk fusiebestand met 154 printmerken, 88 online merken en 45 gecombineerde mediamerken. Zo weten we nu bijvoorbeeld eindelijk meer over het totaalbereik van magazines en...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Incl. dagelijkse nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Nom NOBO Bereik

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs