Media

‘Alleen de mens kan mismatches als bij GeenStijl voorkomen’

Maarten Hafkamp, redactie | 5 mei 2017, 11:48

[UPDATE] Een aantal Nederlandse adverteerders wil niet meer bij content van GeenStijl en Dumpert staan omdat ze die vrouwonvriendelijk vinden. ‘Dit is goed voor discussie rond het umfeld van online campagnes.’

De discussie begon bij NRC-columniste Rosanna Hertzberger die adverteerders vroeg om niet langer te adverteren bij Dumpert (TMG), omdat het volgens haar video’s zou maken waarin meisjes in haar beleving worden weggezet als lustobjecten.  Hak zou volgens een blog van Aart Lensink op Adformatie.nl geh...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Incl. dagelijkse nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Geenstijl Dumpert Programmatic buying Hak

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs