Deal Amp.Amsterdam met Universal Music

Startup Amp.Amsterdam, het bureau dat merken en artiesten bij elkaar brengt, heeft een exclusieve overeenkomst getekend met Universal Music Publishing.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Door de overeenkomst met Universal Music Publishing heeft Amp.Amsterdam de beschikking over een schat aan muziek, zegt medeoprichter Joost Haarten. 'Amp.Amsterdam wordt de directe lijn voor merken en bureaus met artiesten en de beste muziek wereldwijd. Met een paar telefoontjes kunnen we al mogelijke deals afsluiten met bijvoorbeeld bands als Coldplay of The xx.'

Amp.Amsterdam bestaat naast Haartsen uit Dagmar Heijmans (onder meer Sellaband) en Simon de Koning (manager Soundscape). De propositie bestaat uit drie onderdelen: sync services, strategie en activatie. Daarnaast is het bureau ook actief in het livesegment en heeft het een studio waar custom made muziek geproduceerd kan worden.

Bron: Entertainment Business.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie