Bureaus & Accounts

De'Longhi Group Nederland naar Stroom

Redactie | 14 november 2017, 20:54

Stroom gaat de mediastrategie en –inkoop doen.

De’Longhi is producent van huishoudelijke apparaten, met merken als Braun, Kenwood en De’Longhi.

Om de marktposities verder uit bouwen, is voor de verschillende merken een strategie ontwikkeld met integrale inzet van on- en offline media.

De keuze viel op Stroom vanwege 'het hoge serviceniveau, de can-do-mentaliteit en het feit dat Stroom zich opstelt als business partner om de doelstellingen van De’Longhi Group te realiseren', zegt marketingmanager Annelies Crab. ‘Met Stroom hebben we een bureau gevonden die de aandacht en kwaliteit levert waar we naar op zoek zijn. Hiermee kunnen we de ambitieuze doelstellingen van onze merken verder realiseren.'

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items De'Longhi Delonghi Stroom

Meer in channel Bureaus & Accounts

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs