Premium

Ikea wil ouders inspireren met kinderlijk enthousiasme

De film Come Home to Play is een vervolg van de merkcampagne The Wonderful Everyday.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het Londense bureau is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de campagne.

In de film krijgen een vleermuis en een adelaar de schier onmogelijke taak om een robot te leren vliegen. Wanneer de vleermuis en adelaar realiseren dat hun robotvriend nog nooit heeft gevlogen, is het hun vriendschap, plezier en doorzettingsvermogen wat ervoor zorgt dat de robot leert vliegen.

‘Wij, volwassenen weten dat de wereld om ons heen niet te controleren is’ stelt , marketing manager Ikea UK en Ireland in het persbericht. ‘Wanneer wij omarmen dat elke dag een feestje is, wordt het leven vanzelf een stuk relaxter en leuker. Onderzoek toont aan dat spelen van vitaal belang is voor de ontwikkeling van kinderen, maar dat het ook volwassenen kan helpen om stress kwijt te raken en creativiteit te stimuleren.’

De commercial is sinds 7 november online en op de Britse televisie te zien.

Credits
Post Production was handled by - MPC 
The agencies involved are Mother, Vizeum, Isobar, LIDA and Hope & Glory.
Production  - Strange Beast & Ghost Robot 
Director  - Daren Rabinovitch of Encyclopedia Pictura 
Post production MPC
VFX Producer: Jakub Chilczuk
VFX leads: 3d/Motion Design: Tom Robinson, Steven Ross. 2d: Rod Norman
Colorist: Richard Fearon
Sound studio: 750mph
Editing: The Whitehouse
Soundtrack:  ‘Rolls Bayce (Hudson Mohawke Remix)’ by Battles.
Written and performed by David Konopka, Ian Williams and John Stanier.
Remix and additional production by Hudson Mohawke.
Courtesy of Warp Records & Warp Publishing

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie