Jump! verandert naam in Jump! Retail

Het bureau wil zich nadrukkelijker profileren als specialist in omnichannel retail.

Jump! Retail bestaat inmiddels tien jaar. Oprichter Ernst-Jan Smids (foto links): 'Wij zien een groeiende vraag bij onze klanten naar omnichannel gedreven marketingprogramma’s. Wij helpen onze klanten dagelijks hier invulling aan te geven. Met deze naamswijziging benadrukken wij onze expertise in en passie voor retail.'

Samen met de naamswijziging is er een aangescherpte identiteit met onder meer een nieuwe huisstijl, inclusief logo en website.

Managing director Mark de Jonge: 'In retail verandert alles continu en wij veranderen mee. Dat is een must. Jump! Retail neemt data als uitgangspunt en richt campagnes in op basis van de 'klantreis'. Wij snappen dat het binnen retail elke dag draait om driving sales.' 


WhatsApp-groep

Onderdeel van de nieuwe propositie is Retail Radar, een WhatsApp-groep waarin retailfanaten interessante en opvallende zaken met elkaar delen. De Jonge zegt dat het een inspirerend platform moet worden voor iedereen 'die gek is op retail en wil ervaren wat er nationaal en internationaal op retailgebied gebeurt'.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie