Koops Van 't Jagt nieuwe frontman Scoot Media

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Gertjan Koops van ‘t Jagt gaat als managing director leiding geven aan herstructurering van .

Scoot Media is gespecialiseerd in digitale respons concepten. Met affiliate en e-mail marketing genereert het leads en sales voor adverteerders. Door sterke vraag naar leads is het aantal werknemers het afgelopen jaar met zo’n vijftien mensen gegroeid.
Veranderingen in de markt maken een nieuwe koers voor het bedrijf echter noodzakelijk, zo blijkt uit een officiële mededeling van De Telefoongids (het moederbedrijf van Scoot Media). 'Recente marktontwikkelingen hebben invloed op de geprognostiseerde omzet van Scoot Media. Duidelijke keuzes zijn noodzakelijk waarbij markt(en) en productontwikkelingen prioriteit krijgen in 2012.'

Vooral het genereren van leads uit online enquêtes, de belangrijkste inkomstenbron, staat steeds meer onder druk.
Koops van ‘t Jagt is afkomstig van M4N, waar hij commercieel directeur was. Daarvoor was hij sales manager bij Dell. In zijn nieuwe functie zal hij verantwoordelijk zijn voor de P&L en eindverantwoordelijk voor alle activiteiten binnen Scoot Media. ‘De gevolgen van de herstructurering zijn dat we kritisch kijken naar waar we geld verdienen en waar niet. En ook met welke activiteiten we verder gaan en welke niet.’

Scoot stond tot anderhalf jaar geleden onder leiding van . Na zijn vertrek naar European Directories werden zijn taken verdeeld over een driekoppig managementteam, deze bestaat momenteel uit Robert Hommes (commercieel), Tim Roemer (product development) en Kees Verberne (financieel/hrm). Binnen dit team neemt Koops van 't Jagt de plaats in van Hommes die eind dit jaar vertrekt.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie