Media

Mindshare gaat nog meer doen voor Unilever

Maarten Hafkamp, redactie | 4 december 2017, 8:05

Het gaat om het 'communicatieplanning' account.

Het account komt van PHD (Omnicom Media Group). Volgens een woordvioerder van Unilever wil het concern een betere coördinatie tussen wereldwijde en lokale mediaplanning. De verschuiving naar Mindshare zou geen kostenbesparende operatie zijn. Er ging geen review aan de beslissing vooraf.  Ceo Ruud de...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Incl. dagelijkse nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Unilever Mindshare

Meer in channel Media

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs