Creatie & Campagnes

Mini-Creatie van fotograaf Olivier Teepe: no filter

Nils Adriaans, redactie | 6 oktober 2017, 14:14

Olivier Teepe bekent kleur, geeft zich bloot, komt uit de kast: hij ís fotograaf.

Olivier Teepe, mede-oprichter van creative studio Cloudfactory en voorheen onder meer creative director bij Taxi, doet sinds kort, eindelijk, officieel wat hij het liefste doet: fotograferen. Net als Johan Kramer en Krijn van Noordwijk - om 'n paar voorgangers te noemen - is hij een crafts man geworden. Of zoals hijzelf zegt: 'Ik heb mijn stem gevonden.'

En het komt er nu allemaal uit, met orkaankracht 5...

Zijn mini-Creatie (op p. 39-46 in de papieren versie van Adformatie #15, die vandaag uitkomt) gaat over Zien.

'Purity is an addictive source of energy'

Hieronder de copy en beelden uit het blad:

Since everyone filters and aims to frame perfection, pure beauty hides beyond the borders of a post. Join me on a trip beyond the expected and discover the true, unposted stories behind each crop.
Purity is an addictive source of energy. Olivier Teepe is hooked on capturing it with his lens. Without using excessive post production, he nurtures the true chemistry within each of his shots. Olivier has shot global campaigns for Strongbow, Heineken, Jack Link’s, Apple Bandit and more.

© Olivier Teepe, www.instagram.com/shotbyolivier

Over de auteur

Nils Adriaans
hoofdredacteur Creatie Lees meer over Nils Adriaans

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Gerelateerde items Olivier Teepe Cloudfactory

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs