Randstad België wil zakelijk contact menselijker maken in salescampagne

Uitzendbureau komt met de Future Folder als houvast voor ondernemers en bedrijven.

Met de campagne ‘creating meaningful conversations’ komt Randstad België samen met Likefriends met de eerste campagne van het nieuwe jaar. Het Amsterdamse bureau is verantwoordelijk voor de strategie, concept en productie.

Randstad wil het gesprek aangaan met ondernemers en bedrijven die op zoek zijn naar nieuw talent. Voor deze campagne is de Future Folder ontwikkeld. Dit is een overzicht waarin elementen worden gedeeld voor een succesvolle samenwerking, waarbij gezamenlijke doelen, effectieve oplossingen en persoonlijk advies aan bod komen.

De samenwerking tussen Randstad België en Likefriends is begonnen in augustus 2017 met de lancering van de merkbelofte Human Forward, waarbij technologische vooruitgang van toegevoegde waarde moet zijn voor menselijk contact. De focus ligt op efficiënter werken, waardoor er meer tijd overblijft voor het versterken van persoonlijk contact.

Bij de ontwikkeling van de salescampagne voor de Belgische markt zal een reeks campagnes en middelen worden uitgerold. Voor de ‘meaningful conversations’ zullen bijvoorbeeld ook themamiddagen voor klanten worden georganiseerd.

Katrien de Kinderen, brandmanager Randstad België, licht toe: ‘Samen met Likefriends ontwikkelden we allereerst een sterke strategie die de basis heeft gelegd voor een consistente communicatie gedurende het jaar. Met een sterk concept voor onze eerste salesactie van het jaar, en uitstekende buy-in binnen de organisatie, plukken we daar nu de vruchten van.’

Het eerste deel van de campagne zal deze maand worden uitgerold. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie