RET kent voorlopige gunning alle outdoor formaten toe aan JCDecaux

Alle abri’s, trams, bussen, metrostations en A3-frames in het ov van Rotterdam maken voortaan deel uit van het portfolio van JCDecaux.

De Rotterdamse RET wil de exploitatie van haar buitenreclametypen gunnen aan JCDecaux. Dit heeft de RET na een aanbestedingsprocedure bevestigd aan JCDecaux. 

René Witzel, Algemeen Directeur JCDecaux Nederland: 'Met de winst van deze tender krijgen we naast onze Mupi’s vrijwel alle buitenreclame in Rotterdam in ons porfolio. Vanaf heden hebben we in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht de exclusieve reclamerechten. Hiermee onderstrepen we ons marktleiderschap en verstevigt JCDecaux zijn positie als dé buitenreclame-exploitant van Nederland. We kijken ontzettend uit naar een goede en langdurige samenwerking met de RET en de gemeente Rotterdam, waarin we samen verder bouwen aan de leefbaarheid van deze prachtige Maasstad.'

Het aantal abri’s van JCDecaux zal door deze nieuwe situatie sterk groeien. In de Maasstad staan namelijk bijna duizend objecten - vitrines in de metrostations en abri’s - met ruimte voor een kleine drieduizend affiches. Daarnaast neemt ook het portfolio voor vervoersreclame van JCDecaux in Nederland toe. Naast de Total View Trams in Amsterdam kan het bedrijf nu ook de exploitatie van reclameruimte op de Rotterdamse trams en bussen toevoegen.

Verder vallen ook onder het nieuwe contact de A3-frames in de bussen, trams en metro’s. JCDecaux krijgt hierdoor een nieuw buitenreclameformaat tot zijn beschikking.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie