Rivella-campagne wint FWA Award

Maarten Hafkamp, redactie | 14 december 2010, 7:41

SuperHeroes heeft The FWA Award gewonnen met de Kicks & Thrills campagne van Rivella.

De is een gerenommeerde prijs voor internationaal interactief werk. De -campagne gooit internationaal al enkele weken hoge ogen. Zo had Creativity de campagne ook al in de Top 5 Most Creative Ads voor november opgenomen.

De Rivella Kicks & Thrills zijn een serie eigenzinnige tijdverdrijvers op de ‘One Button Website’. Licht Aan Licht Uit, de RSI Generator, de Jiehoe Halfpipe: stuk voor stuk zijn het zijn creatieve kleine uitdagingen, bedoeld om je even te 'resetten'.

Sabina Godri, brand manager Rivella: ‘Het enthousiasme onder de fans is groot. We hebben in heel korte tijd een geweldig actieve community opgebouwd. Niets zo leuk als om je fans te zien en te horen.’ Rogier Vijverberg van SuperHeroes: ‘De eerste fans hebben we binnengehaald met een Free Kick (een speciaal Kicks-pakket). Inmiddels groeien we continu door met iedere week opnieuw kleine verrassende Kicks.’

De Kicks & Thrills campagne is ontwikkeld door het interactieve reclamebureau SuperHeroes in samenwerking met Magic Bullet, Mark Barcinski en illustrator .

Over de auteur

Maarten Hafkamp

Reacties op dit artikel (1)

Comment author avatar
Avatar

no coffee no concept

(14 december 2010, 10:28)
Gefeliciteerd , goed werk!

Gerelateerde items Fwa Rivella