Bureaus & Accounts

‘Steeds meer marketeers hebben geen enkel idee wat een goed idee is’

Nils Adriaans, redactie | 10 oktober 2017, 8:00

De VEA bestaat 100 jaar. Wat is de relevantie nog anno nu en wat moet haar rol in de toekomst zijn?

Een rondgang langs betrokkenen over de relevantie van de vereniging van toonaangevende communicatie-adviesbureaus in Nederland (oorspronkelijk Vereniging voor Erkende Advertentiebureaus). Hameren op fantasie Jan Rijkenberg, oprichter VEA-lid BSUR: ‘Bij de 75e verjaardag in 1992 zat ik in het VEA-co...
Lees het hele artikel

Je kunt dit artikel lezen, nadat je bent ingelogd. Heb je nog geen account, registreer je dan gratis.

Probeer 1 maand gratis!

  • Exclusieve online content
  • Adformatie op je tablet en smartphone
  • Dagelijkse e-mail nieuwsbrief

Inloggen

Al abonnee, maar nog geen geactiveerd account? Activeer nu

Gerelateerde items Vea

Meer in channel Bureaus & Accounts

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs