Creatie & Campagnes

Verzekeraar NowGo stuurt onleesbaar 'achterstevoren' persbericht rond

Redactie | 6 november 2017, 11:56

Omdat de reclamefilmpjes ook reverse zijn

De nieuwe autoverzekering NowGo van VIVAT heeft een persbericht rondgestuurd dat aleen achterstevoren gelezen kan worden. De autoverzekeraar sluit daarmee aan bij commercials die geheel achterstevoren (in reverse) worden afgespeeld.

Hiermee wil nowGo laten zien ‘dat je pas echt kan genieten vanaf het moment dat je voor nowGo hebt gekozen’.

(Bericht gaat verder onder afbeelding persbericht)

NowGo richt zich voornamelijk op de ‘early adaptors’en lanceert de campagne de komende tijd online, omdat deze doelgroep dagelijks op het internet te vinden is.

De reeks nieuwe commercials zijn voor nowGo gemaakt in samenwerking met reclamebureau RLVNT. 

De redacteuren hoefden het overigens niet alleen te met het achterstevoren-persbericht. 40 minuten nadat het in de mailbox plofte volgde er een nieuw expemplaar, wel in juyiste volgorde.

 

Over de auteur

Reacties op dit artikel (2)

Comment author avatar
Avatar

Steve

(7 november 2017, 13:01)
En deze serie commercials vind ik nu wel aardig. Niet alleen deze, ook de andere twee over de risicoverzekering en inboedelverzekering. Een beetje 'feel good'. Hier word ik nu blij van.
Avatar

Tim . .

(7 november 2017, 17:26)
Sad.

Meer in channel Creatie & Campagnes

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs