Viacom International Media Networks lanceert Spike in Nederland

Nieuwe on-demand zender begint met een 'linear window' op de zenderpositie van Nickelodeon.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Na de VS en Groot-Brittannië is Nederland het derde land ter wereld waar Viacom International Media Networks (VIMN) met het merk van start gaat. 

Spike zal vanaf 1 oktober 2015 dagelijks te zien zijn van 21.00 uur tot en met 02.00 uur &;s nachts op de zenderpostiie waar tot 21.00 uur Nickelodeon uitzendt. Begin januari 2016 zal Spike worden uitgebreid met een On Demand Video Platform, waarmee de consument zelf kan bepalen wanneer hij of zij de favoriete Spike-programma’s wil bekijken.

De focus van Spike ligt op een on-demand aanbod van internationale content die is afgestemd op een doelgroep die door VIMN wordt gedefinieerd als: &;Mannen die op zoek zijn naar avontuur, actie, cutting edge entertainment&;.  Zenderbepalende programma&;s zijn de reality show Bellator MMA, waarin &;s werelds beste vechters het tegen elkaar opnemen in de ring; Catch a Contractor, waarin host Adam Corolla op zoek gaat naar gerechtigheid voor families die gedupeerd zijn door louche aannemers; en de hit-show Lip Sync Battle, waarin celebrities een nummer playbacken en battelen voor de hoogst haalbare eer (foto).

Spike is de vierde zender van Viacom International Media Networks (VIMN) in Nederland

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie