Wordt de Heineken Coolbag dé killer-premium van deze zomer?

Het biermerk heeft het over 'een comfortabele koeltas waar je mee gezien kan worden'.

'IJskoud op pad deze zomer met de Heineken Coolbag.' Dat is de trigger waarmee Heineken bierconsumenten naar de supermarkt wil trekken voor de aanschaf van acht blikjes pils plus coolbag (9,99 euro). De tas is niet alleen bedoeld om het parkpils koel te houden, maar moet ook enige coolness verschaffen aan de drager ervan.  De premium vanaf maandag 12 juni verkrijgbaar.

Go go gadgets
Behalve bovengenoemde functionaliteiten, zit er aan de voorkant van de koeltas een fietslampje in de vorm van de rode Heineken-ster. Bovendien zit er een opener aan de tas. Meer informatie is hier te vinden. 

Devil is in the detail
Heineken liet in het verleden al zien dat het aandacht schenkt aan details, ook als het gaat om het uitbrengen van een premium. Zo werd de WK-premium in 2014, het 'Sambashirt', voorzien van zogeheten 'schud-vulling' (hieronder gedragen door Hans Klok en twee WK-babes).

Het W-hals-shirt (2016) was voorzien van een W (van Willem-Alexander) bij de hals om de viering van Koningsdag luister bij te zetten. ('Met Maxima draagcomfort.')

De Heineken zomerpremium van 2015, het Heineken Speakerkratje, was een groot succes.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie