Bureaus & Accounts

Zuivelhoeve brengt social media beheer onder bij C2B

Redactie | 8 januari 2018, 11:50

Een verfrissende social strategie moet de zuivelproducten een onderscheidende online presence geven.

Bekende producten van Zuivelhoeve zijn de ‘onmeunig’ lekkere Boer’n Yoghurt, de Boer’n Vla en de kleinere muesli yoghurt topcups.
 
Zuivelhoeve is onderdeel van de Roerink Food Family, waar tot voor kort ook HEKS’N onder viel. C2B verzorgt al enige tijd de online marketing en het volledige social media beheer voor HEKS’N. Onlangs werd bekend dat HEKS'N is overgenomen door Salad Signature. Door deze nieuwe beslissing blijven de Roerink Food Family en C2B toch met elkaar verbonden.
 
Karla van ‘t Hag, marketing manager Zuivelhoeve: 'Bij Zuivelhoeve doen we er alles aan om je te laten zien waar onze lekkere smaak vandaan komt. Samen met C2B gaan we ervoor zorgen dat die onmeunig lekkere smaak in álle windstreken bekend raakt. We zijn enorm blij met onze hernieuwde samenwerking en kijken uit naar alle moois dat we samen gaan creëren.'
 

Over de auteur

Reacties op dit artikel (0)

Comment author avatar

Meer in channel Bureaus & Accounts

Blijf op de hoogte

Van onze partners

Whitepapers

Adfo Events

Populaire blogs