Fashionchick: Elke dag een look

Wil jij ook deel uitmaken van Fashionchick: Elke dag een look? Dat kan! Bekijk de presentatie met de verschillende branded content mogelijkheden (tv en online).

, het online fashion platform van Sanoma met meer dan 1.500.000 unieke bezoekers per maand, is vanaf februari 2016 weer op tv te zien met het tweede seizoen van Fashionchick: Elke dag een look. Er zijn verschillende branded content mogelijkheden voor tv en online.

Fashionchick: Elke dag een look
Wegens het overweldigende succes van het eerste seizoen, zal Fashionchick: Elke dag een look dit jaar opnieuw te zien zijn op Net5. Van februari t/m mei 2016 zal Fashionchick samen met een geselecteerd aantal Nederlands grootste modebloggers vier dagen per week vrouwen inspireren met fashionable en direct te shoppen looks. De afleveringen van 60 seconden zullen vier keer per avond tijdens primetime op Net5 te zien zijn en geven antwoord op de vraag waar iedere vrouw dagelijks tegenaan loopt: ‘wat moet ik aan?’. De looks worden gedragen door modebloggers en worden dagelijks online doorvertaald naar alle kanalen van Fashionchick, Net5 en de modebloggers.

Met deze vernieuwende serie worden vrouwen (20-50 jaar) bereikt die graag shoppen, van mode houden en veel waarde hechten aan persoonlijke verzorging. Het zijn modebewuste en stijlvolle vrouwen die op de hoogte zijn van de laatste trends, maar tegelijkertijd ook kiezen voor mainstream en gemak.

Are you in?
Wil jij ook deel uitmaken van Fashionchick: Elke dag een look? Dat kan! Bekijk de presentatie met de verschillende (tv en online). Er zijn diverse pakketten samengesteld om een richtlijn te geven. De presentatie bevat tevens meer informatie over de serie, het format, de doelgroep en de doorvertaling via de verschillende kanalen

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →