Commerciële zenders op 41,5%

De commerciële tv-zenders hadden in week 3 opgeteld een marktaandeel van 41,5. De publieke omroepen behaalden gezamenlijk een aandeel van 35,9.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

HMG scoorde met marktleider RTL4 een aandeel van 16,1, RTL5 had 4,5, Yorin 4,6. SBS kwam uit op 16,3: SBS6 9,4, Net5 4,0 en Veronica 2,9.

Er was niet echt een uitschieter onder de best bekeken programma’s. Dit keer won Spoorloos (KRO, Ned. 1): bijna 2,4 miljoen kijkers. GTST (vrijdag) trok 2,3 miljoen mensen, Baantjer 2,2 miljoen. De vierde plek was voor Studio Sport (gisteravond) met ook 2,2 miljoen kijkers. Vijfde was Idols met 2,1 miljoen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie