De finalisten van de Stakeholder Management Award zijn bekend

Bol.com, Boskalis en Unilever (categorie profit); ANWB, NS en VGZ (not for profit)

Wie wordt de winnaar van de Stakeholder Management Award 2018? In de categorie profit zijn de finalisten bol.com (foto), Boskalis en Unilever; in de categorie not for profit ANWB, NS en VGZ. Ze zijn gekozen uit een recordaantal van 24 nominaties.

Tot 13 februari kunnen marketing- en communicatieprofessionals stemmen. De prijs wordt voor de vierde keer uitgereikt, aan de organisatie die vanuit een strategische visie met aantoonbaar succes heeft gewerkt aan wederzijds lonende stakeholderrelaties. Op 15 februari wordt de winnaar bekend gemaakt.

Afzonderlijke prijzen

De organisatie van de Reputatie Management Award heeft er dit jaar voor gekozen de prijs scherper te positioneren. Er zijn nu afzonderlijke prijzen voor de beste profit- en voor de beste not for profit-organisatie. Henk Noort, oprichter van StakeholdersLab: ‘De nieuwe naam, Stakeholder Management Award, doet meer recht aan onze uitgangspunten, want een goede reputatie kun je alleen bij je stakeholders verdienen.’

De Stakeholder Management Award is bedoeld om best practices te delen.

Klik hier om te stemmen. Je vindt er ook de casebeschrijvingen van de zes finalisten.

Meepraten op Twitter kan via #STM18.

FOTO: ANP

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie