Dierenbescherming heeft profijt van emailmarketing

De Dierenbescherming is begin dit jaar met succes van start gegaan met e-mail marketing. Doelstelling bij het inzetten van e-mail is het intensiveren van de relatie met de leden en sympathisanten. Het medium stelt de Dierenbescherming naar eigen zeggen in staat om tegen significant lagere kosten veel vaker contact te hebben met haar achterban.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Voor de bekostiging van deze nieuwe activiteit wordt de frequentie waarmee het blad DIER wordt uitgegeven, teruggebracht naar viermaal per jaar in plaats van de huidige zesmaal per jaar. Uit de daarmee bespaarde kosten wordt een maandelijkse e-mail nieuwsbrief gefinancierd. Voor strategie, implementatie en verzending van de e-mail nieuwsbrieven heeft de Dierenbescherming gekozen voor Veritate Company.

De eerste resultaten van de e-mail activiteiten van de Dierenbescherming stemmen tevreden. Na verzending van de eerste e-mail nieuwsbrieven nam het website-bezoek gedurende een aantal dagen met 60 procent toe.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie