Feyenoord overweegt virtuele shirtsponsor

Voetbalclub Feyenoord probeert de gekte om de Japanse aankoop Shinjo Ono te verzilveren. De Rotterdammers onderzoeken de mogelijkheid van een virtuele shirtsponsor voor de Aziatische markt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

“De techniek laat dat toe en sponsor Stad Rotterdam heeft er niets aan om dagelijks in de Japanse media te verschijnen', zei voorzitter Jorien van den Herik vrijdag op de jaarlijkse persdag van zijn club. “Het kan heel lucratief zijn als wij in ons gewone shirt met daarop Stad Rotterdam spelen terwijl televisiekijkend Japan een voor hun bekend merk op ons tricot ziet staan.” De voorzitter kon niet zeggen of er al onderhandelingen met bedrijven zijn. Feyenoord lijkt al hard op weg het aankoopbedrag van 10 miljoen gulden voor Ono terug te verdienen. De Japanse roep naar shirts met daarop de naam van de middenvelder klinkt steeds luider. De gekte wordt aangewakkerd door dertig Japanse journalisten die de komende drie maanden vanuit Rotterdam speciaal verslag doen over de verrichtingen van Ono (ANP).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie