Genomineerden Nima Marketing Jaarprijs 2003

De genomineerden voor de NIMA Marketing Jaarprijs 2003 zijn bekend. De jury heeft op 20 oktober uit de shortlist van 12 organisaties, 3 organisaties genomineerd. De NIMA Marketing Jaarprijs 2003 wordt deze week op 30 oktober uitgereikt tijdens het Societal Event in Media Plaza in Utrecht.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De NIMA Marketing Jaarprijs is een kwaliteitsprijs op het gebied van marketing en bedoeld voor de organisatie die op marketinggebied het afgelopen jaar het beste heeft gepresteerd en waarop de kwalificatie ‘marktgericht ondernemen’ van toepassing is.

De volgende organisaties zijn genomineerd voor de NIMA Marketing Jaarprijs 2003:

  • Transavia Airlines (Basiq Air)
  • Schuitema (C-1000)
  • Sara Lee/DE (Senseo)

    De shortlist van 12 organisaties is samengesteld uit 130 Top 3 inzendingen van marketeers in Nederland. Op de shortlist stonden naast de genomineerden de volgende organisaties: Heineken, ID&T, IgloMora Groep (OLA/Magnum), IPN (Idols), Orange Nederland, Rabobank, Riedel Drinks, Unilever Bestfoods (Bertolli) en War Child.

    De jury van de NIMA Marketing Jaarprijs 2003 bestaat uit de volgende personen:
    Frank Meysman (voorzitter en ex-Sara Lee/DE), Alfred Levi (voorzitter NIMA), Frans Cornelis RM (voorzitter College Register Marketeers), Hans Gillis (Experian), Hans Scholten (Task Ventures), Nicole Lamberts (Holland Casino), Cor Molenaar (Erasmus Universiteit), Eric Waarts (Erasmus Universiteit), Theo van Vugt (Tijdschrift voor Marketing) en Rupert Parker Brady (Marketing Tribune).

  • Plaats als eerste een reactie

    Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

    Word lid van Adformatie → Login →
    Advertentie